Novi Kia Sorento
Putujte potpuno po svom!
Dizajn
Sve pod kontrolom
Sistem detekcije vozila u mrtvom uglu (bca)
Kada želite da promenite traku, sistem detektuje vozila u Vašem mrtvom uglu i upozorava Vas simbolom upozorenja u bočnom ogledalu i na centralnom displeju, kao i zvučnim signalom. Ako započnete promenu trake dok se automobil nalazi u Vašem mrtvom uglu, Sorento će automatski aktivirati kočnice i izbeći sudar, a simboli upozorenja u retrovizoru i na centralnom displeju će treptati, dok će se istovremeno oglasiti zvučno upozorenje.
Sistem za sprečavanje naleta (fca)
Kombinujući podatke sa kamere i radara iz Vašeg vozila, FCA sistem analizira podatke o drugim automobilima, pešacima ili biciklistima kako bi izbegao potencijalni sudar sa njima. FCA takođe deluje kako bi sprečio sudare sa vozilima pri skretanju ulevo na raskršću. Ako otkrije potencijalni sudar, na Vašoj instrument tabli pojavljuje se signal upozorenja i primenjuje se maksimalna snaga kočenja.
Upozorenje na smanjenu pažnju vozača (daw)
DAW sistem nadzire ulazne podatke vozača i vozila i upozorava u slučaju smanjene koncentracije. Primera radi, ako vozilo u koloni ispred Vas krene, a Vi se ne pomaknete, sistem će Vas upozoriti. Međutim, ako detektuje smanjenu pažnju, DAW će predložiti zaustavljanje.
Napredni sistem za održavanje vozila u voznoj traci (lfa)
Kijina autonomna vožnja drugog nivoa veliki je korak prema poluautonomnoj vožnji. U kombinaciji sa radarskim tempomatom, LFA sistem prati ubrzanje, kočenje i položaj upravljača u odnosu na vozila ispred. To znači da je vožnja u gužvi lakša i bezbednija. Sistem koristi kameru i radar kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred i prati oznake na putu kako bi zadržao vozilo u postojećoj voznoj traci. LFA radi u rasponu od 0 do 180 km/h.
Radarski tempomat sa funkcijom stop & go (scc w/s&g) i nscc
SCC upotrebom kamere i radara održava zadatu brzinu, održavajući tako sigurnu udaljenost između Vas i vozila ispred. Takođe kontroliše ubrzanje i usporavanje kako bi zaustavio Vaše vozilo kada to učini vozilo ispred, a krene kada krene i vozilo ispred. Uz to, SCC-u pomažu navigacija (NSCC) i novi napredni sistemi asistencije (ADAS), što omogućava automobilu da automatski usporava u bilo kom zavoju i dodatno doprinosi bezbednosti i vožnji unutar ograničenja brzine.
Upozorenje na bočni saobraćaj pozadi (rcca)
Da bi vožnja unazad bila još sigurnija – posebno kada izlazite sa mesta za parkiranje gde imate ograničenu preglednost – RCCA zvučno i vizuelno upozorava vozača i automatski aktivira kočnice, u slučaju da radari otkriju bočni saobraćaj u traci u koju ulazi vozilo. Ako vozač odabere opciju upozorenja (Warning Only), sistem će upozoriti samo zvučno i vizuelno, bez automatskog kočenja.