Novi Kia Sorento

Putujte potpuno po svom!

BOJE CLEAR WHITE (UD)

Dizajn

Sve pod kontrolom

Sistem detekcije vozila u mrtvom uglu (bca)

Kada želite da promenite traku, sistem detektuje vozila u Vašem mrtvom uglu i upozorava Vas simbolom upozorenja u bočnom ogledalu i na centralnom displeju, kao i zvučnim signalom. Ako započnete promenu trake dok se automobil nalazi u Vašem mrtvom uglu, Sorento će automatski aktivirati kočnice i izbeći sudar, a simboli upozorenja u retrovizoru i na centralnom displeju će treptati, dok će se istovremeno oglasiti zvučno upozorenje.

Sistem za sprečavanje naleta (fca)

Kombinujući podatke sa kamere i radara iz Vašeg vozila, FCA sistem analizira podatke o drugim automobilima, pešacima ili biciklistima kako bi izbegao potencijalni sudar sa njima. FCA takođe deluje kako bi sprečio sudare sa vozilima pri skretanju ulevo na raskršću. Ako otkrije potencijalni sudar, na Vašoj instrument tabli pojavljuje se signal upozorenja i primenjuje se maksimalna snaga kočenja.

Sistem za održavanje vozila u voznoj traci (lka)

Uvek na Vašoj strani radi boljeg fokusa: uz pomoć kamere na vetrobranskom staklu koja nadzire oznake na putu, LKA Vas upozorava u slučaju slučajne promene trake (bez upotrebe pokazivača smera), ispravlja položaj upravljača i vraća Vas u Vašu traku.

Upozorenje na smanjenu pažnju vozača (daw)

DAW sistem nadzire ulazne podatke vozača i vozila i upozorava u slučaju smanjene koncentracije. Primera radi, ako vozilo u koloni ispred Vas krene, a Vi se ne pomaknete, sistem će Vas upozoriti. Međutim, ako detektuje smanjenu pažnju, DAW će predložiti zaustavljanje.

Napredni sistem za održavanje vozila u voznoj traci (lfa)

Kijina autonomna vožnja drugog nivoa veliki je korak prema poluautonomnoj vožnji. U kombinaciji sa radarskim tempomatom, LFA sistem prati ubrzanje, kočenje i položaj upravljača u odnosu na vozila ispred. To znači da je vožnja u gužvi lakša i bezbednija. Sistem koristi kameru i radar kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred i prati oznake na putu kako bi zadržao vozilo u postojećoj voznoj traci. LFA radi u rasponu od 0 do 180 km/h.

Radarski tempomat sa funkcijom stop & go (scc w/s&g) i nscc

SCC upotrebom kamere i radara održava zadatu brzinu, održavajući tako sigurnu udaljenost između Vas i vozila ispred. Takođe kontroliše ubrzanje i usporavanje kako bi zaustavio Vaše vozilo kada to učini vozilo ispred, a krene kada krene i vozilo ispred. Uz to, SCC-u pomažu navigacija (NSCC) i novi napredni sistemi asistencije (ADAS), što omogućava automobilu da automatski usporava u bilo kom zavoju i dodatno doprinosi bezbednosti i vožnji unutar ograničenja brzine.

Pomoć kod parkiranja na daljinu (rspa-entry)

Pomoć kod parkiranja je priručno pomagalo koje Vam olakšava parkiranje ili napuštanje parking mesta automatskim parkiranjem ili premeštanjem vozila. RSPA takođe omogućava daljinsko pomicanje vozila napred-nazad, pomoću tastera na pametnom ključu.

Inteligentno upozorenje na ograničenje brzine (isla)

Sistem ISLA koristi kameru za čitanje oznaka za ograničenja brzine duž puta i prikazuje podatke pored brzinomera i na navigacionom displeju. Tada možete sami prilagoditi brzinu vozila u skladu sa ograničenjima.

Upozorenje na bočni saobraćaj pozadi (rcca)

Da bi vožnja unazad bila još sigurnija – posebno kada izlazite sa mesta za parkiranje gde imate ograničenu preglednost – RCCA zvučno i vizuelno upozorava vozača i automatski aktivira kočnice, u slučaju da radari otkriju bočni saobraćaj u traci u koju ulazi vozilo. Ako vozač odabere opciju upozorenja (Warning Only), sistem će upozoriti samo zvučno i vizuelno, bez automatskog kočenja.

Siguran izlaz iz vozila (sea)

Kako bi sprečio putnike na zadnjim sedištima da izađu iz vozila, sistem otkriva svaki neposredni rizik. U slučaju opasnosti, sistem zaključava vrata te zvučno i vizuelno upozorava ugrožene putnike.

Call Now Button